OFERTA DE TREBALL

Redacció: 01/07/2020

– Vigilància: detecció, comunicació i seguiment de qualsevol incidència, realitzant una primera actuació immediata i urgent si fos necessari- Vetllar per l’ordre, assossegament i seguretat de les persones que hi habiten- Manteniment i conservació general de les promocions d´habitatges gestionades o de propietat de l’empresa- Petites reparacions elèctriques i de fontaneria i mantenir el seu ús correcte i sostenible- Atenció i resolució de qualsevol incidència dels llogaters, prèvia comunicació al responsable- Neteja dels espais comuns de les promocions: portal, entrades, ascensors, escales, passadissos, patis, vidres, magatzems, aparcament, soterrani, entre d’altres.- Cura dels espais enjardinats de Mas Bertran i Granja Massó- Revisió visual diària de tots els espais comuns de les promocions de Mas Bertran I i II, i de la resta quan pertoqui- Disponibilitat 24 h per si sorgeix un avís d’emergència a la promoció (incendi, inundació, robatori, …)- Porteria- Comunicació a la propietat que qualsevol situació que doni lloc a subarrendaments, ocupacions clandestines o traspassos fraudulents, etc.- Comunicació urgent de qualsevol avaria- Altres segons conveni,Estudis reglats i no reglats en matèria de manteniment elèctric i lampista.Mínim 2 anys entre aquestes disciplines: porteria, manteniment elèctric, lampisteria, neteja, jardineria i atenció al públic.- Professionalitat i discreció- Proactivitat en la resolució d’incidències- Disponibilitat immediata- Coordinació amb el responsable- Idiomes: parlar català i castellà perfectament- Contracte temporal (1 any prorrogable a un any més)- 1 mes de prova- Jornada completa amb dedicació plena- Remuneració segons conveni col·lectiu de finques urbanes de Catalunya.- Inclou vivenda.Ha de viure en un dels habitatge d’hpo designat per REDESSA i el preu de lloguer constitueix una remuneració en espècie., – Responsabilitat, professionalitat i discreció- Versatilitat en diferents tasques- Capacitat amb la supervisió del responsable- Autonomia i orientació al detall- Comunicació al responsable dels conflictes detectats- Gestió i resolució d’imprevistos i emergències- Atenció al públic,

També et pot interessar

REDESSA acosta la diada de Sant Jordi al Tecnoparc

REDESSA acosta la diada de Sant Jordi al Tecnoparc

Coincidint amb els seus trenta anys d'història, REDESSA ha celebrat la diada amb activitats culturals i un vermut networking adreçat als professionals que treballen als seus centres d'empresa Durant la  celebració, s'ha fet lliurament dels Premis CATalitzador que...