Horari intensiu i protocol Covid-19

Horari intensiu i protocol Covid-19

Redacció: 09/09/2020

Benvolguts/des,  

Us comuniquem que aquest any i de manera excepcional a causa de la COVID-19, s’amplia l’horari intensiu fins el 30/09/2020.  

Durant les pròximes setmanes, rebreu una nova comunicació interna amb els protocols d’incorporació al lloc de treball a partir del 1/10/2020.  

Aprofitem per comunicar-vos que si algú té símptomes de la COVID-19, o ha estat en contacte amb algun positiu reconegut, cal que informi a l’empresa immediatament, es quedi a casa i truqui al seu metge de capçalera. L’empresa es posarà en contacte amb el treballador per indicar-li el procediment a seguir. 

Per qualsevol dubte o aclariment podeu adreçar-vos al departament de RRHH i/o direcció i gerència.  

També et pot interessar

REDESSA licita el servei de restaurant de REDESSA Viver

REDESSA licita el servei de restaurant de REDESSA Viver

L’objectiu és recuperar un servei de restauració de qualitat que doni cobertura a les empreses i professionals instal·lats a REDESSA Viver i que contribueixi a reforçar la dinàmica empresarial de l’equipament La concessió estableix un cànon mínim anual de 24.000 euros...