REDESSA PRESENTA 8 EIXOS ESTRATÈGICS PER FOMENTAR EL CREIXEMENT ECONÒMIC AL TERRITORI

Redacció: 26/05/2021

Valors com innovació, assessorament, impuls i comunitat centren l’estratègia de REDESSA i es plasmen en una nova imatge de marca

REDESSA presenta el seu full de ruta de cara als pròxims mesos, centrat en 8 eixos estratègics que tenen com a finalitat, fomentar el creixement econòmic al territori. Els àmbits d’actuació previstos són els següents: 

  1. Promoure la innovació en les empreses, especialment les vinculades als dos sectors estratègics de la ciutat i de la Catalunya Sud: TIC i agroalimentari. A través de: 
  • La creació d’un laboratori d’innovació (Innolab) on desenvolupar estratègies i mètodes que fomentin la innovació, la transformació i la competitivitat de les empreses. 
  • Fomentar dinàmiques innovadores en la gestió dels recursos de REDESSA: nous usos pels espais disponibles, noves maneres de gestionar els equips, noves relacions entres les empreses que formen part de la “comunitat” de REDESSA, etc.

       2.  Treballar pel creixement del Parc Tecnològic del Tecnoparc i el desenvolupament d’un hub centrat en l’àmbit tecnològic i de nutrició que faciliti la creació d’un ecosistema empresarial que ajudi a captar noves empreses a la ciutat i faci créixer les existents.

          Pel que fa al sector TIC, a través d’eines com:

  • Incubadora TIC: programa d’incubació d’empreses de base tecnològica.
  • Propostes de realitat virtual i augmentada. Treballant l’ús de les tecnologies immersives en el dia a dia de firaReus.
  • Implantació del 5G: Instal·lació d’una antena de 5G a l’entorn del Tecnoparc.
  • Ampliant el catàleg de serveis específic per al sector TIC.

          Quant al sector agroalimentari i nutrició:  generant sinergies per fomentar la creació d’un clúster empresarial que posicioni la ciutat i la Catalunya Sud en l’àmbit de l’alimentació humana i animal, amb la finalitat de captar noves empreses i de generar nous serveis en un sector que aplega 70 empreses al Camp de Tarragona amb més de 4.000 treballadors i una facturació de més de 1.800 milions d’euros.

       3. Promoure el creixement de les empreses instal·lades als centres de REDESSA. Treballant el catàleg de serveis de valor afegit per a les empreses instal·lades a REDESSA: market place intern, networking, rondes finançament, etc.

       4. Fomentar els esdeveniments a mida de les empreses. Amb:

  • Opcions personalitzades per a cada client.
  • Cercant productes que ajudin a les empreses a enfortir-se i recuperar-se del context actual.

      5. Apostar per fires que generin impacte econòmic i social.

  • Promoure un nou format de fires professionals
  • Aprofitar la integració de les noves tecnologies al dia a dia de firaReus i les possibilitats que s’obren en aquest sentit.

      6. Establir serveis de softlanding per les empreses que es vulguin instal·lar a la ciutat, centrant les de l’àmbit TIC en la zona del Tecnoparc.

  • Gestionant els tràmits que requereixin per implantar-se.
  • Oferint solucions d’habitatge, mobilitat, etc.

      7. Augmentar el parc d’habitatge social a la ciutat, construint noves promocions d’HPO i HD treballant per augmentar la Borsa d’Habitatge de Lloguer Social.

      8. Implantar nous projectes sobre terrenys i immobles de REDESSA que ajudin a desenvolupar el teixit social i empresarial de la ciutat.

Els nous eixos es plasmen en una nova imatge corporativa

Partint d’aquest nou plantejament estratègic de REDESSA, s’ha creat també una nova marca que transmet aquests nous valors d’innovació, impuls, transformació i acompanyament per al creixement de les empreses. Aquesta nova marca potencia el nom de REDESSA, i serveix també per homogeneïtzar els noms dels centres d’empreses. Així, els centres d’empreses passaran a dir-se:

REDESSA VIVER (anteriorment REDESSA 1). El centre d’empreses del camí de Valls està centrat en emprenedors i startups.

REDESSA TECNO (anteriorment Tecnoredessa). L’edifici Tecnoparc està destinat a empreses tecnològiques.

REDESSA CEPID

REDESSA NAUS (anteriorment REDESSA 2)

REDESSA SÒL (anteriorment REDESSA 3)

 

En els pròxims mesos s’implementarà aquesta nova imatge corporativa, alhora que es treballaran les actuacions específiques per a cada un d’aquests 8 àmbits.

 

Enllaç vídeo corporatiu: https://www.youtube.com/watch?v=fJQKLC0CRfo

També et pot interessar

REDESSA acosta la diada de Sant Jordi al Tecnoparc

REDESSA acosta la diada de Sant Jordi al Tecnoparc

Coincidint amb els seus trenta anys d'història, REDESSA ha celebrat la diada amb activitats culturals i un vermut networking adreçat als professionals que treballen als seus centres d'empresa Durant la  celebració, s'ha fet lliurament dels Premis CATalitzador que...